Friday, 3 June 2011

di kala bosan...

assalamualaikum...

akhirnya dapat gak update entry baru..
bukannya ape,sebab laptop buat hal.haisyh,dah la henpon takde...
tersangat la bosan cuti ni sebab masih tak dpt keje lagi.

tunggu masa je nak pegi kelantan..huhuhu
sebenarnya banyak cerita menarik sepanjang cuti ni tapi atas sebab tertentu,
tak dpt la nk cerita kat sini.

disebabkan banyak masa yang terluang kat rumah,
aku dalam proses membuat komik sendiri.
hahaha...hebat kan??dah hampir siap dah pun.

tapi bukan untuk terbit kat mana-mana majalah pun.
sekadar untuk hiburan.
yang bertuah,dpt la peluang nak bace..

ok la,uh je k untuk kali ni...dotz!



p/s: ni curi2 update blog mase mak abah keluar..huhuhu


3 comments:

  1. hahahaha..siannyer blogger nie sorg.. ;p

    ReplyDelete
  2. agk sian ar..nty upload kmik..hahaha

    ReplyDelete
  3. hakcipta komik terpelihara,,hahaha

    ReplyDelete

hakcipta terpelihara sepenuhnya oleh BoOduCkJiwAnG